Πολιτική επιστροφών

Ο πελάτης έχει το δικαιώμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της αγοράς του. Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να είναι σφραγισμένο και να μην έχει παραβιαστεί η εργοστασιακή του συσκευασία καθώς και να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό (Απ. Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής που κατεβλήθησαν κατα την παραγγελία του προϊόντος δεν είναι δυνατό να επιστραφούν.

Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό μας κατάστημα. Η επιστροφή θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική DOA του εκάστοτε κατασκευαστή, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από το φυσικό μας κατάστημα, είτε με αποστολή αυτού/αυτών με εταιρεία ταχυμεταφορών στην έδρα της Εταιρείας.Οι επιστροφές με ταχυδρομείο δεν είναι εφικτή.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο με μεταφορικά έξοδα της εταιρείας, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.

Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το φυσικό μας κατάστημα.

Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύσης ακολουθείτε η διαδικασία του RMA στον κατασκευαστή. Ο χρόνος που απαιτείται για τη διαδικασία του RMA είναι περίπου ενάμιση μήνας.Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα η εταιρεία οφείλει με δικά της μεταφορικά έξοδα να διορθώσει το σωστό είδος ή ποσότητα.

 

Λοιποί όροι επιστροφών & εξαιρέσεις:

Για ορισμένες κατηγορίες ειδών όπως οι κάρτες γραφικών, που ενώ το είδος δεν είναι DOA, αλλά παρατηρούνται χαρακτηριστικά όπως για παράδειγμα το coil whine, οι κάρτες θα αποστέλλονται στον κατασκευαστή με RMA για τον εκτεταμένο έλεγχο καλής λειτουργίας του προϊόντος, καθώς η αντιμετώπιση του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού είναι διαφορετική από κατασκευαστή σε κατασκευαστή.Ο χρόνος που απαιτείται για τη διαδικασία του RMA είναι περίπου ενάμιση μήνας.

Δεσμεύσεις άμεσα διαθέσιμων προϊόντων ισχύουν μόνο για την τρέχουσα ημέρα.

Οι παραγγελίες για τις οποίες ο πελάτης έχει ενημερωθεί για την παραλαβή/αποστολή τους και δεν έχει ανταποκριθεί, θα παραμένουν ενεργές για τις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες.Μετά το πέρας των ημερών θα ακυρώνονται αυτόματα από το σύστημα μας.

Σε περιπτώσεις προϊόντων που παραγγέλονται κατόπιν αιτήσεως του πελάτη, μπορεί να ζητηθεί προκαταβολή ή και ολική εξόφληση για την εκτέλεση της παραγγελίας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ η επιστροφή των προϊόντων ή της προκαταβολής/εξόφλησης που έχει δοθεί για την προπαραγγελία τους.